Samochodowe instalacje LPG
Rozwiązania konstrukcyjne gazowych układów zasilania można podzielić na sześć kolejno wprowadzanych generacji:
- I – instalacje mieszalnikowe (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) bez elektronicznej regulacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej, a więc nie nadające się do współpracy z silnikami wyposażonymi w katalizatory w układach wydechowych;
- II – instalacje mieszalnikowe (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) z elektroniczną regulacją składu mieszanki paliwowo-powietrznej ;
- III – instalacje wielopunktowe z ciągłym dostarczaniem lotnego gazu;
- IV – instalacje wielopunktowe z sekwencyjnym dostarczaniem lotnego gazu (tzw. wtrysk gazu);
- V – instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu w postaci płynnej
- VI - instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu w postaci płynnej do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa

Ten typ instalacji może współpracować z większością silników mających elektroniczny wtrysk benzyny, zarówno pośredni, jak i bezpośredni, z turbodoładowaniem lub bez.
W przypadku bezpośredniego wtrysku benzyny sterownik i oprogramowanie instalacji muszą być o wiele bardziej zaawansowane niż w silnikach z pośrednim wtryskiem, konieczny jest dotrysk benzyny.
Kliknij na logo producenta aby dowiedzieć się więcej
W roku 2004 powstał przełomowy produkt: system sekwencyjnego wtrysku gazu Akme (ze sterownikiem DIEGO), który jest praktycznie pierwszym polskim produktem tego typu, homologowanym i wdrożonym do produkcji.
Firma KME produkuje również reduktory (SILVER, GOLD) do sekwencyjnych systemów wtrysku gazu.
AKTUALNE PRODUKTY TO RODZINA STEROWNIKÓW I ELEKTRONIKI DO WSZYSTKICH SILNIKÓW

- Vialle wtrysk ciekły LPfi V generacja do sam. 4, 6, 8-cyl.
- Vialle wtrysk ciekły LPIdi VI generacja do sam.
z bezpośrednim wtryskiem
- BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem
FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- BRC instalacja gazowa Sequent 24.11, Plug &Drive
do 3,4,5,6,8,10 cyl.
- BRC instalacja gazowa Sequent 32 do aut 3 i 4 cylindrowych
- BRC instalacja gazowa ALBA do aut 3 i 4 cylindrowych
- Lovato instalacja gazowa
Easy Fast Direct Injection
do autz bezpośr. wtryskiem
FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- Lovato instalacja gazowa Smart do 4 cyl.
- Lovato instalacja gazowa Fast do 6, 8 cyl.
- Ladni renzo instalacja gazowa Omegas Direct
do aut z bezpośr. wtryskiem
FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- Landi Renzo instalacja gazowa Omegas do aut
3, 4, 5, 6 i 8 cyl.
- PRINS VSI-2.0 - instalacje gazowe do aut
4, 6, 8 cyl.
- PRINS VSI-2.0 DI - LPG do aut
FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- PRINS VI generacja LPG Direct Liqui Max
(Direct Liquid Injection)
do bezpośr. wtrysku FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- Zavoli Bora Light - instalacje gazowa do aut 3, 4 cyl.
- Zavoli Direct Injection Alisei
instalacje gazowe do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- Tartarini - instalacje
gazowe do aut 3, 4, 5, 6, 8 cyl. (Fiat)
bezpieczne rozwiązania przyjazne portfelowi klienta i środowisku. AC SA oferuje ponad 200 produktów do autogazu do aut z pośrednim wtryskiem MPI od 3 do 8 cylndrów do aut z bezpośr. wtryskiem
FSI, TFSI, GDI, TSI, DISI
- Instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu
AGIS OBD/CAN silniki MPI
AGIS Direct Liquid polski układ zasilania LPG w fazie ciekłej do samochodów z silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny. VI generacja LPG
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA LPG/CNG
Optima - Nowa marka na polskim rynku
Białostocka firma w światowej czołówce branży LPG
"Barracuda - szybki drapieżnik"
LECHO ELEKTRONIKA AUTOGAZ
W roku 2004 powstał przełomowy produkt: system sekwencyjnego wtrysku gazu Akme (ze sterownikiem DIEGO), który jest praktycznie pierwszym polskim produktem tego typu, homologowanym i wdrożonym do produkcji.
Firma KME produkuje również reduktory (SILVER, GOLD) do sekwencyjnych systemów wtrysku gazu.

